#58 gelak sampai perot cram. acane tu ?


okay ni aku nak cerita cket la , sabtu baru baru ni aku teman seorang yg kurang penjelasan matanya oleh kerana beliau berkaca mata yg powernye mmg paling tinggi, haha. actually ade je power lagi tinggi, tapi aku consider dia paling tinggi la setakat ni. :DD

gerak dlm kul 1.30pm camtu, plan asal nak gerak kul 1, tp disebabkan dia tak msg2 ckp dah sampai, aku pon wat bodo tak msg dia jugak yg aku dah siap, *takpe, leh lek lek lu, online kjp ke kan ? haha Sampai la hp aku bunyi , ade msg masuk , *haa mst budak rabun ni dah sampai  <-- dlm hati laa.

dia : da siap blom ni ?
aku : 8 jam td dah siap dah.
dia : haha bukan nak text dah siap gila
aku : haha takpela. grak lps zohor.
dia : worait nnt da gerak i msg

kul 1.30 cmtu dia pon sampai. oh dia lapar, ajak aku mkn dulu. okay tadahal. oh dia ckp nak cucuk duit dulu. okay tadahal jugak. pastu gi la mkn jap baru gerak bahau. dah dapat beli brg sume bagai brg yg dia nak, kitorang gerak seremban pulak. sbb ade lagi satu brg dia tak beli lagi. *kalah pompuan beli brg kan?


dlm kete :

aku : u nak tau u mix ape tak ?
dia : hmm mix ape ?
aku : ......

tetibe dia : HAHAHA bodohla u, saje nak bahan i kan ! siot. *lebih kurang la dia ckp cmni.
masalahnye..aku tak ckp pape pon lg, tp dia dah paham. nmpk sgt dia sedar kan. HAHA

okay tu mase nak pegi. mase nak balik pulak, okay ni paling kelakar, kalau aku ingat, sumpah org ingat aku gila sbb gelak sorang2.

dlm kete jugak :

*lagu kat radio dipasang, lagu kumpulan rabbani kalau tak silap. (ya salim saidina)

dia : (diam je , fokus bwk kete agaknye.)
aku : (nyanyi) ya salim salim saidina......... 
then aku stop. pastu lagu tu sambung lagi lirik yg sama. tetibe...
dia : YA SALIM SALIM SAIDINA.......
tros aku tgk muke dia , "Eh sambungkan ke?"
hahahaha tros dua dua gelak. kelakar gilaaaaaa, yang tak bole blah dia gelak sampai prot dia cram , aku plak gelak sampai kua air mata. haha gila!

No comments: