#87 tenggelam timbul?

ape yang tenggelam timbul?
haha yang tenggelam timbul tu aku lah.
yelah, dah berbulan lamanya aku tak update blog ni. 
#yeke berbulan? over lah kau sha.

last aku update blog masa awal raya yang lepas.
so agak lama lah jugak tak update kan?

kali ni takde ape yang aku nak cite sgt pon.
mcm biase semester 5 dah habis, skrg tgh tggu kemunculan semester 6 plak.
lps tu, habis! yeayyy yabeda beduuuuuuuu #mulut muncung

oh hari ni tarikh cantik!
09.10.11
:)
oh that's my bff's birthday!
Azmira Farida binti Muhd Fairuz David



Dear my bff, Mimi.

Dah lama jugak kita tak jumpe kan. Yela last aku balik hari tu pon kita tak sempat jumpe. Sekarang aku dah cuti sem pon still kita tk jumpe lpk borak2 lagi. Sejujurnya, aku rindu sgt friendship kita yang dulu. Rindu sangat2. Sekarang mungkin kita dah kurang rapat. Masing2 busy dengan life masing2. Kau bekerja, aku plak masih belajar. So mmg jarang sangat kita jumpa. Kadang2 tu, bile jumpe balik, tetibe terasa awkward. Apesal ntah. Maybe sbb dah lama tak jumpe n huha huha kot, hmm mcm dulu. Kadang2 tu aku jeles jugak tgk kau dah rpt dgn orang lain. Aku mcm tak sabar nak pgg duit sendiri mcm kau. Seronok je aku tgk kau dgn eyra setiap hujung bulan pegi shopping together. Korang boleh share mcm2, sbb masing2 dah berduit kan. Hmm bile lah aku nak merase mcm tu. Kalau teringat time sekolah dulu, kita rapat sangat kan Mi? Pegi mane2 je mesti berdua. Pegi sekolah sama, blk sekolah pon sama. Semua benda kita buat sama, n kita sekepala. Aku rindu gila kita yang dulu. Even kita dah tak rapat mcm dulu, tp aku still anggap kau kwn aku yg no 1. Kau kawan yang aku paling sayang. Sebab kau lah satu2 nya kawan yang boleh share susah n senang sama2. Aku sayang kau, n aku sayang friendship kita. Biar ape pon jadi, aku akan sentiasa ade dengan kau. :)

Wish you Happy Birthday! Semoga sentiasa diberkati Allah, dipanjangkan umur, dan dipercepatkan jodoh.hehe Semoga gembira dengan orang tersayang ye. #ehem ehem :D


#err hadiah ade, tp tertinggal dekat kolej plak. padahal alasan je en. sabar tau. kikikiki


Oh ye, korang ingat tak pasal post 'Wanginyee wanginyee'
hmm tak ingat lettewww
ha kalau rajin click le dekat ayat tu.

Nak ringkaskan cerita aku dapat perfume yang aku nak sangat2 drpd Mr Rabun sy :D
It was for my birthday present.
hihihihi #gedik plak kau kan sha.



hehe ni lah perfume nye. 
tak sangka dia sanggup cari.
sayang awak lah! hihi
thank youuuuuuuu ;)

1 comment:

Zul Idzham said...

sayang awak jugakk <3 <3 <3