#91 GIVEAWAY : IRINE NADIA nak kasi MIRACLE TAB for FREE!

Product Miracle Tab

Assalammualaikum.
Hai kekawan semua, entry ni khas untuk Cik Irine Nadia yang comel lagi famous tu, memandangkan baru je kejap tadi dia buat contest yang tak berapa nak contest katanya. Takpelah, janji boleh join kan? ;)

Okay seperti yang Cik Irine kita terangkan syarat2 contest di blog beliau, di sini saya nak terangkan secara ringkas kenapa saya nak sangat product Miracle Tab seperti gambar di atas kerana terlebih dahulu saya baca semua penerangan Cik Irine tentang setiap product tersebut iaitu Tab Ex, Tab Soap dan HD Glow Essence dengan sangat terperinci. Kebaikan atau manfaat setiap product tersebut semuanya sangat meyakinkan saya dan apa yang membuatkan saya bertambah yakin bila saya tengok contoh contoh testimoni pengguna yang dah menggunakan product tersebut. Boleh click dekat setiap nama product tersebut untuk mengetahui kebaikan setiap product. :) Disebabkan muka saya memang bermasalah sejak zaman sekolah lagi, iaitu kulit berminyak dan berjerawat, saya rasa ini permulaan yang baik untuk saya mendapatkan kulit bersih, putih dan gebu macam Cik Irine tu. hehe So, sangat berterima kasih kepada Cik Irine kerana memperkenalkan product ini kepada semua. InsyaAllah jika usaha itu ada, product ini akan berkesan pada kulit saya.


Sekian Terima Kasih. :)


p/s : Kepada sesiapa yang berminat nak join contest beliau, bolehlah click dekat nama beliau di intro ;)

3 comments:

AJ said...

good luck...

jemput join

Gadget Impian Eyriqazz dan Contest 6 in 1 Worth RM600+

apricot pie said...

wahhh.best nyaaa...nnti ble dpt free..good luck..:)..jom shoppng di sini..ada vco catalyst rm38 sahaja..http://www.facebook.com/pages/Shawl/241729209220525

fa.ismail said...

Jom join GA CONTEST CIK FA..
Hadiah sangat menarik

LINK CONTEST : http://buxxszmania.blogspot.com/2011/11/giveway-lilqarmaa-dari-cik-fa.html